لنا خانوم گللنا خانوم گل، تا این لحظه: 19 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره
النا خانوم گلالنا خانوم گل، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره

دختراي نازم لنا و النا

حرف زدن لنا با النا

1393/8/6 14:52
1,514 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان اومدم با يه داستان جديد و قشنگ حرف زدن لنا با النا

لنا:عروسكمو بده

النا:نميدم

لنا:النا زود باش مامان اومد

مامان:عصبانیعصبانیعصبانیعصبانی

النا:ماماني چي شده چرا اعصباني هستيسوالسوالسوالسوال

مامان:چرا عروسك لنا رو نميدي شیطاندلخوردلخور

النا:چون دارم بازي ميكنمخندونکخندونکخندونکمحبت

لنا:مامان بگو بده

مامان:لنا دختر گلم تو ديگه دختر بزرگي شدي ديگه نبايد با عروسك بازي كني

لنا:عصبانیعصبانیعصبانیباشه مامان 

مامان:آفرين دختر گلم

اينم داستان ما تا همين جا بسه دوستان گلم فعلابای بایبای بایبای بایبای بایبای بایسوت

پسندها (6)

نظرات (6)

مامان ریحانه
6 آبان 93 15:38
عززززززززززیزای من، ناهید جون خیلی جذاب بود عزیزم چرا عکسی از دخملیا نمیذاری منتظر دیدن روی ماهشونم خانمی دوستتون دارم خیلی زیاد
ناهيد مامان لنا و النا
پاسخ
عكس هاشونو حتما ميذارم منتظر بمونيد
مامان کیمیا
6 آبان 93 17:42
عزیزم رمزورد کن بیاد
مامان یاسمین زهرا
6 آبان 93 19:29
ممنون که به وبلاگ دخترم سر زدید خدا نگه داره فرشته هاتونو
مامان ساناز
7 آبان 93 11:26
عزیزم من عاشق صحبتهای بچه ها به هم هستم . این دو تا گل هم که بینظیرند. دوستون دارم
ناهيد مامان لنا و النا
پاسخ
ممنون عزيزم
عمه فروغ
7 آبان 93 16:18
سلام میشه به ما هم رمز بدید؟
مامانی
11 آبان 93 12:36
جانم ... دعوای دو تا خواهری سر عروسک زنده و سلامت باشند
ناهيد مامان لنا و النا
پاسخ
ممنون عزيزم